درب

درب یک عنصر مهم در ساختمان

برای هر خانه و ساختمان زیبا، وجود یک درب لوکس و لاکچری الزامی است.

مجموعه درب آهنی در طراحی درب ها تغییرات محسوسی صورت می دهد و با الهام و بهره گیری از ایده ها و خلاقیت های نوین در شکل و تلفیق متریال مختلف، تنوع زیادی در محصولات خود بوجود می آورد. همچنین درب های لوکس و لاکچری تولید می کند که در نوع خود بی نظیر می باشد.

محصولات جدید و بی نظیر تولید شده بدست استادکاران درب آهنی، در ساخت درب ها حکایت از منحصر به فرد و خاص بودن پروژه شما را دارند و در ذهن بیننده کاخی ایمن را تداعی می کند.

درب پارکینگ کد درب 1062

درب پارکینگ کد درب 1062

درب

برای ساخت یک ساختمان همه مسائل تشکیل دهنده سازه مورد اهمیت قرار دارد از جمله درب ساختمان ، هم ورودی یا نفررو و هم پارکینگ ، نوع کاربرد درب  اینکه دو لنگه یا ریلی و یا تک لنگه بودن آن بسته به فضای حیاط و طرح درب با توجه به نمای ساختمان دارد، حتی در صورت محدودیت فضا میتوانیم درب نفررو  وپارکینگ را در دل هم اجرا نمود. بدون اینکه از زیبایی و کیفیت کار کاسته شود.

 

کاربرد درب در ساختمان

به دلیل اینکه امکان ایجاد ارتباط و یا قطع  فضاهای داخلی با هم و فضای خارجی  را میسر می سازد به عنوان کنترل کننده رفت وآمد  در یک فضا استفاده میشود،همچنین به عنوان باز شو، کنترل تهویه هوا، خروج گاز و دود حاصل از سوخت، خروج اضطراری افراد و ایجاد نور در ساختمان میشود استفاده نمود.

 

اجزای تشکیل دهنده انواع درب ساختمان

از اجزای درب میتوان به چهارچوب، بدنه درب با هر متریال، انواع قفل درب و یراق آلات درب را نام برد.

 

انواع درب ها از نظر جنس بدنه

درب چوبی، درب فلزی یا آهنی ، درب آلومنیومی، درب فایبرگلاس، درب شیشه ایی سکوریت ، درب پلیمری و درب کامپوزیت بامبو  ، درب  upvc

 

اجرای تشکیل دهنده درب ساختمان

چهارچوب یا قاب : لنگه درب برروی آن قرار میگیرد

آستانه درب : که قسمت پایین درب های ورودی و سرویس بهداشتی ها تعبیه میشود

کتیبه : قسمت بالای درب که میتواند ثابت یا متحرک باشد

دماغه : قسمتی از لنگه درب که روی قاب قرار میگیرد

یراق : مانند قفل و شب بند و لولا

زهوار: درز گیری برای سهولت  نصب شیشه