درب آهنی

درب آهنی

درب های ساختمان دارای اهمیت ویژه ای می باشد ( درب ورودی و درب پارکینگ یکی از اجزای تاثیر گذار در دکوراسیون و نمای خارجی ساختمان شما می باشد ) این درب ها علاوه بر این که در زیباتر نشان دادن ساختمان شما نقش بسزای دارند، برای حفاظت و امنیت از خودروها و ساختمان بسیار موثر است. به همین دلیل همیشه درب های ساختمان را آهنی می سازند.

درب آهنی مدل 5425-D

درب آهنی

در ابتدا میخواهم شما را با ساخت قسمت های مختلف درب آشنا کنم برای این کار باید ابتدا از کلاف یا چهارچوب درب شروع کنیم کلاف ها، همان پروفیل یا قوطی هستند که در ابعاد مختلف در بازار آهن موجود می باشد وقتی دربی از طرف مشتری سفارش داده میشود چهارچوب آن با توجه به اندازه درب و طرح انتخابی متفاوت است، اما معمولا کلاف درب را مقاوم انتخاب میکنند که در وحله اول کیفیت و در مرحله بعد زیبایی ظاهری درب دچار مشکل نشود.شما میتوانید یکی از درب های مختلف درب داخل سایت  انتخاب کنید و یا با ما برای ایجاد و ساخت درب سفارشی خودتان که سبک و سلیقه شما را نشان میدهدهمکاری کنید.

 

ورق فلزی

ورق مورد استفاده در درب آهنی دارای ضخامت های گوناگون می باشد شرکت سازه امن گستر نوین از ورق 2 میل که استاندارد هست و کیفیت درب حفظ میگردد استفاده میکنند البته در مورد درب های لیزری بنا به طرح از 2 میل به بالا استفاده میگردد.

 

فرفورژه درب

روی درب آهنی برای زیبایی از قطعات فرفورژه استفاده میکنند که معمولا چدنی هستند  اما شرکت درب گستر برای تنوع بیشتر و متمایز کردن محصولات خود اقدام به تولید قطعاتی فرفورژه کرده است که باعث میشود زیبایی درب دو چندان بشود.آن دسته ازخریداران محترم که تمایل به تک وخاص بودن درب دارن عموما از این قبیل کارهای شرکت استقبال میکنند.

 

اصول نگهداری از درب آهنی

برای نگهداری از درب آهنی باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

– اگر ضد زنگ و رنگ با کیفیت بالا استفاده بشود در مقابل باران رطوبت و گرما و به طور کل شرایط جوی دوام بیشتری خواهد داشت،باید رنگ را به دست افراد متخصص بسپارید تا در انتهای کار از نتیجه حاصله لذت ببرید.

– اگر درساخت درب شما از فناوری برش لیزر استفاده شده باشد استحکام آن با زنگ بیشتر میشود.

– در ساخت  بعضی از درب ها  ممکن است از شیشه استفاده شود که بهترین نوع آن سکوریت می باشد که با ضخامت های مختلف می باشد.

– برای اطمینان از هر گونه آسیب درب مانند خراشیدگی، شکستگی شیشه و کیفیت خود در باید محصول خود را از شرکت مورد اطمینان خریداری بفرمایید تا در طول مدت بتوانید از آن بهره بگیرید.

 

مزیت درب آهنی

استحکام و مقاومت درب

انتخاب آسان درب: به راحتی هر طرحی بخواهید اجرا میشود.

شرایط آب و هوایی آسیب کمتری به درب آهنی / درب فلزی  میرساند.

افزایش امنیت با انتخاب و استفاده از درب آهنی